info likeit.ro

Conditii de garantie

Ultima actualizare: 05.03.2015

Conditiile de garantie se acorda in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008.

La solicitarea unei reparatii in perioada de garantie a produsului este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number), impreuna cu accesoriile aferente, certificatul de garantie in original si copie dupa factura fiscala. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Nu beneficiaza de garantie produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta), patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul acestora.

Pentru informatii complete despre conditiile de garantie va rugam sa accesati Certificatul de garantie (.doc).

In cazul in care un produs aflat in termenul de garantie se defecteaza va rugam urmati pasii de mai jos:

Pas 1: Contactati departamentul garantii la numarul de telefon: 0372 770 777

Pas 2: Completati formularul privind defectul reclamat care se poate descarca accesand http://www.esc-it.ro/conditii-garantie-client-final 

Pas 3: Trimiteti produsul catre centrul de service insotit de formularul privind defectul reclamat, conform conditiilor stipulate in certificatul de garantie; Pentru plasarea unei comenzi privind ridicarea unui produs in garantie accesati http://www.esc-it.ro/comanda-curier.

Pas 4: La sosirea produsului in service, veti fi informat printr-un e-mail despre intrarea in service a produsului si veti primi un cod de acces web pe site-ul www.esc-it.ro pentru a putea verifica starea produsului trimis in garantie;

Pas 5: La iesirea produsului din service, veti primi un e-mail de confirmare si produsul va pleca spre locatia precizata de dumneavoastra;

Nota! Aveti posibilitatea de a solicita tur-retur gratuit pentru:

1. Notebook-uri: Asus, Samsung
2. Monitoare LCD: Asus, Samsung
3. Tablete si EEEpc-uri Asus
4. Sisteme desktop Asus, RPC, Njoy

Atentie!

Daca produsul nu poate fi reparat sau schimbat cu un alt produs identic sau echivalent intr-un interval de 15 zile, veti primi o negatie de service. 

Dupa primirea negatiei de service o veti trimite catre departamentul vanzari – vanzari.online@likeit.ro pentru creditarea contului dvs. cu suma corespunzatoare.

Pentru detalii suplimentare puteti contacta departamentul garantii la numarul de telefon: 0372 770 777 sau accesand direct site-ul www.esc-it.ro .